Translate

joi, 16 aprilie 2015

DESPRE



Despre blog

        Acest blog va vorbi despre diferite subiecte inaccesibile (care nu pot fi gasite atat de usor pe internet sau poate deloc).
        Eu sunt o fata e 15 ani jumate (acum) si as vrea sa aduc informatii cititorilor pentru destindere, pentru informare si sper sa va capteze atentia si sa va placa. Nu am mai scris pana acum pe un blog sau site-uri de genul, dar mi s-a spus ca dau sfaturi bune (ramane de vazut). Sunt o persoana sociabila si imi place sa ajut si sa informez. *Daca aveti recomandari pentru ce as putea sa scriu pe blog sau ce vreti sa aflati as fi incantata sa ma contactati. Ma puteti contacta la adresa de e-mail: alli.sandra@yahoo.com  as fi incantata sa colaborez cu voi si promit sa citesc fiecare e-mail si sa raspund daca doriti. 
        Gata, v-am plictisit destul cu lucruri despre mine :)) sa trecem la lucruri mai interesante sau cel putin sa imi continui ideea. :P



        Sincera sa fiu nu stiu ce as mai putea scrie...(hmm sa fiu 'scurt si la obiect') este un blog pe care a sa scriu idei, glume, am sa pun poze amuzante saufacute de mine, am sa pun sfaturi (sugerate de voi) si abia astept sa luam legatura si sa ma contactati astfel sa e impartasim ideile. Gata cu introducerea asta plictisitoare a blogului... :P
**Blogul nu are intentia sa rada de cineva sau sa jigneasca (ex. glumele cu blonde/brunete etc. sau apropouri la diferite genuri de persoane sau lucruri, i don't know..lucruri de genu' ) Multumesc! :)
                                                                                   
                                I hope you enjoy to read it! :-* :)

INSTAGRAM:
 https://instagram.com/sandra_alli/ 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu